Ajándék scrapbookoldal vegyes technikával


Kedves Olvasóim!

Ha az ember ajándékba készít scrapbookoldalt, akkor normális esetben tele van izgalommal, vajon annak a személynek tetszeni fog-e, aki majd kapja? A helyzet fokozódik, ha ráadásul titokban és egy játék keretében történik mindez, tehát nem is tud róla az a bizonyos valaki, s ki kell majd találnia, ki készítette? Nos, én hoztam a papírformát és úgy viselkedtem ebben a helyzetben, mint minden normális ember - izgultam mint egy tizenéves! Olvasd tovább a bejegyzést, ha kíváncsi vagy a folytatásra!

A scrapbookban van egy olyan játék, amikor a résztvevők fotókat cserélnek és ki-ki a másiknak készít ajándékba egy scrapbookoldalt. Évekkel ezelőtt ismertem meg ezt a dolgot, photo swap-nak hívják angolul, magyarul fotócserés játéknak is emlegetjük. Egy ilyen játékban vettem részt a múlt hónapban.

Ez a játék abban is különbözött az egyszerű fotócserétől, hogy egy rendezvény keretében, a szedresi scrapbook táborban még egy totót is kapcsolt hozzá a szervező, Viki. A totó lényege az volt, hogy ki kellett találni a kész scrapbookoldalak láttán, hogy vajon ki, kinek készített oldalt? Aki a legtöbb alkotót és alkotást párosította értékes scrapbookajándékokat kapott a rendezvény támogatóitól.

Nos, ennyi magyarázat talán elég is, lássuk, mit készítettem?


A képen Virág, egykori kedves scrapbooktanfolyami résztvevőm, aki a scrapbookon túl és innen már a mixed-media világában arat babérokat. Szenzációs sikereket ér el hazai és nemzetközi fronton, nagyon büszke vagyok rá.

Művész lett belőle, ezért is gondoltam arra, hogy Tim Holtz klassz vágókését, a Sizzix Sizzlits Decorative Strip Die - Stacked Artful Words nevűt fogom használni, mert abban pont van egy "Artist" azaz magyarul "művész" felirat is, s ez épp jó lesz majd az oldal címének.

A képről nem sokat tudtam, hogy hol készült, így inkább Virág személyére "mentem rá", őt választottam az oldal tartalmául, témájául. Az összeállítás során visszatértem a saját, régi "pakolós" stílusomhoz. Stencileztem, bélyegeztem, antikoltam, használtam most divatos technikákat is. És, igen, visszatérve a bevezető mondatokhoz, egészen normálisan viselkedtem, azaz sokat tipródtam, vajon tetszeni fog-e Virágnak? Szerettem volna, ha igen.

Virággal több közös emlékünk van a már említett scrapbooktanfolyami alkalmakon kívül is, például, mindketten részt vettünk Finnabair budapesti workshopjain. Ezen emlék és Virág vallottan kedvenc színei a zöld és barna miatt magától értetődő volt, hogy csupa olyan hozzávalót fogok felhasználni, ami Finnabair és Prima Marketing alapanyag, illetve, lehetőség szerint zöld, vagy barna. Tehát, hogy legalább ezekkel biztosan rokonszenvezzen, az ajándékoldal láttán. :)




A sok töprengés után, valahogy csak összeállt az oldal... Alig került rá olyasmi, ami nem a fenti két márka terméke volt. A kivételt csupán a már említett Sizzix vágókés, a kézírásos mintájú pausz (Maggie Holmes), a bélyegzőtinta (Versacolor) és a csillámos karton (Rayher) képezte. A többi termék pedig:

Scrapbookpapírok: PrimaMarketing: Divine Collection, Finnabair: Salvage District ❀ Stencil: Finnabair/Prima 6x6 Stencil Flower ❀ Papír díszítőelemek: Finnabair: Ephemera Vintage Collectibles, Prima Flowers Crisp Foliage ❀ Vászon: Prima Elementals 12x12 White Resist Canvas "Lace Border" ❀ Fém elemek: Finnabair Prima Mechanicals Rusty Gears, Finnabair Prima Mechanicals Leaves 1 ❀ Gyöngy:Finnabair Prima Art Ingredients Micro Beads Copper ❀ Bélyegző: Finnabair Prima: Vintage Vanity Clear Stamp Stamps and Adverts ❀ Struktúrpaszta: Finnabair Prima Art Extravagance Texture Paste White Crackle


Arról végülis nem kaptam információt, hogy vajon hányan találták el, hogy ezt az oldalt én készítettem? De Virág nagyon nagyon kedvesen fogadta ezt az ajándékoldalt tőlem. Ettől viszont igazán boldog voltam. Elég nehéz dolog valakinek scrapbookajándékot készíteni, még akkor is, ha már megannyi, album és oldal elkészítése van az ember háta mögött. De, jó kis játék volt, szívesen veszek benne részt legközelebb is!

Az én ajándékoldalamat pedig ♥ Mária ♥ készítette nekem. A kép egy kedves emlék számomra, amikor legutóbb a húgomat látogattam meg Írországban, és a Dun Laoghaire-i mólón üldögéltünk és nagyokat nevettünk. Mária rengeteg technikát alkalmazott, az oldal minden négyzetcentiméterén érezni a gondosságot a szeretetet. Nagy örömöt okozott számomra ez az oldal. Ezúton is köszönöm szépen, igazán tetszik. ♥ ♥ ♥ Mosolyogva tettem be az albumomba.

(Az oldalról készített fénykép, ahogy a többi is, kattintásra megnyílik nagyban.)



Köszönöm, hogy ma is itt jártál.
Barátsággal üdvözöllek:
Gigi

Megjegyzések