Ajándékok Anyák napjára - Pop up bouquet card

Kedves Olvasóim!
Ebben a blogbejegyzésben megosztom, milyen ajándékokat készítettem anyukámnak Anyák napjára. Egy úgynevezett pop-up bouquet card-ot, azaz egy olyan képeslapot, amelyből kinyitáskor egy csokor virág "ugrik elő", és egy scrapbookoldalt a családunk fényképével. Lássuk, hogyan készültek!

Egyik projekt sem saját ötlet - bevallom őszintén. De, ettől még nagy örömmel készítettem őket és úgy láttam, sikerült is örömöt okoznom velük!

Van az úgy, hogy nem jön az ihlet vagy egy olyan szép megvalósításra lelünk, hogy szívesen elkészítenénk a magunk változatát is. Ilyenkor az a leggyorsabb ha az ember lánya választ egy ötletet, amit már valaki kitalált és korábban önzetlenül megosztott, és annak mintájára készítünk valamit. Úgy, hogy közben azért ellátjuk azokkal az egyedi díszítésekkel, ami csak ránk jellemző. Ilyenkor úgy korrekt (és elegáns), ha hivatkozunk az eredeti forrásra, vagy legalább is arra, ahonnan vettük az ötletet. Én is így tettem most.

A képeslapot Colette Mitrega alábbi videója alapján készítettem, örömmel osztom meg veled is, hiszen így te is el fogod tudni készíteni! Szerintem gyönyörű munka.



Felhasznált hozzávalók: scrapbookpapírok a BoBunny Soirée kollekciójából, pöttyös háttérkarton és egyszínű strukturált karton, öntapadós félgyöngyök.




A scrapbookoldalt pedig az idei szedresi Scrapbook Táborban készítettem, Farkas Flóra oldalterve alapján. Flóra vágta ki a betűket is elektronikus vágógéppel. Ez alá került néhány scrapbookpapírokból kivágott papírszelet, egy kevés díszítőelem, szalagdarabok, félgyöngyök és egy családi fénykép.

Flóra eredeti színösszeállítása egész más hangulatú volt, de én a fiúk kockás inge miatt emellett a színkombináció mellett döntöttem. Ami egyedi ötlet volt, hogy a betűk belső kontúrját az egyik utolsó lépésként ICO ecsetfilcekkel árnyékoltam. Szerintem remek 3D-s hatást kölcsönzött így az egyébként sík kivágatnak.




Anyukámnak sikerült örömet szerezni ezzel a két ajándékkal. Férjem anyukája is ugyanilyen képeslapot kapott tőlem. Ő is szívből örült neki. :)

Köszönöm, hogy ma is itt jártál.
Barátsággal üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

Megjegyzések