Beszámoló: Scrapbook workshop Szlovákiában

Kedves Olvasóim!
Két héttel ezelőtt ismét Szlovákiában, a Villa Filia családi panzióban tartottam scrapbook workshopot. Erről hoztam néhány képet és egy rövid beszámolót ebben a blogbejegyzésben. Nagyon büszke vagyok a lelkes résztvevőim munkájára, örömmel mutatom meg, milyen szépeket alkottak!
Szeretek ide megérkezni. Harmadszorra jöttem végig a Duna mentén Komáromtól, hogy foglalkozást tartsak e kedves kis csapatnak. Jó látni a tájat, ami Magyarországra emlékeztet, olyan, mintha át sem jöttem volna másik országba. Többnyire ragyogó időben autókázom, most a repceföldek sárgállottak mindenfelé, egyszóval elkap valami örömteli hangulat már az odafelé vezető úton is.

Aztán, amikor megérkezem, már előre tudom, hogy jól fog esni már a panzió látványa is. Gabi, a tulajdonos kedves kis ötletei, amivel barátságossá varázsolja a panzió minden zugát. Hol egy kézműves technikával díszített tárgy, hol egy felújításra váró (vagy már általa felújított) régi bútor, amott pedig egy-egy eredeti falusi használati tárgy, sok évtizeddel ezelőttről. Most is így volt.

Ezúttal a lila szobát kaptam - minden kényelmet kielégít és az én népművészethez és vidéki hangulathoz vonzódó lelkemnek igazi felüdülést nyújt. Arról még nem beszéltem, hogy a panzió - bár e leírás alapján talán úgy tűnne - egyáltalán nem régimódi. A legmodernebb eszközökkel teszi lehetővé a kényelmes és XXI. századi pihenést. Az én szobámból nyílt például a szauna is - bár Gabi unszolt, nem vettem igénybe. Most a scrapbookról szólt itt minden. De, meséljenek helyettem inkább a képek.



A workshop most egynapos volt, egy scrapbook minialbummal készültem, aminek az "Erdei kirándulás" címet adtam. Minden oldalát scrapbooktechnikával állítottuk össze. Volt hely a fényképeknek és akár a hosszú kommentároknak is - a külsejét pedig szuper Pentart termékekkel díszítettük.

Az egymáshoz illő hozzávalókat már itthon kiválogattam, s megérkezésem után, még szombat este szépen ki is készítettem mindenki asztalára. Ajándékként pedig odacsempésztem még egy-egy névre szóló kis kártyát is a csomagok mellé.



Aztán vasárnap reggeltől következett az alkotás. A csapatra nagyon büszke vagyok. Már harmadik alkalommal tisztelnek meg azzal, hogy jelzik azonnal részvételüket a foglalkozásomra - amint közzétesszük Gabival a dátumot. Idén még az is egy plusz örömöt jelentett, hogy Dóra aki Szlovákiából járt át Magyarországra anno a kezdőknek szóló scrapbook tanfolyamomra 4 hétvége alkalmával, szintén csatlakozni tudott hozzánk. ♥

Egészen este hat óráig scrapbookoztunk. Kentük a borítóra a festéket és a Pentart mázpasztát, lakkoztunk, vágtunk, ragasztottunk! Csodaszépek lettek az albumok!



Íme a nyolc elkészült album (az enyémmel együtt). Ugye mennyire szépek? Katika még fényképeket is hozott, azonnal beragasztotta őket, s így mindannyian láthattuk milyen, amikor megtelik élettel az album. A csoportképre öröm ránéznem (bár sajnos Dóra már nem szerepel rajta), de őt is odaképzeljük. ♥





Ezúton szeretném megköszönni a Pentacolornak, hogy a workshophoz használt kreatív vegyszereket kedvezményesen biztosította a résztvevők számára. Öröm volt ismét Pentart termékekkel dolgoznunk!
Köszönöm szépen Gabinak a meghívást, és mindenkinek, aki eljött. Nagyon jól éreztem veletek magamat, büszke vagyok rátok! Találkozunk októberben!

Köszönöm, hogy ma is itt jártál.
Barátsággal üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi


Megjegyzések