Esküvői képeslap scrapbooktechnikával

Kedves Olvasóim!
A scrapbooktechnikát, ahogy előző bejegyzésemben is bemutattam képeslapok készítésekor is alkalmazhatjuk, nem csak scrapbookoldalak és albumok összeállításakor. Ebben a bejegyzésben egy esküvői képeslapot mutatok be, amihez csupán a fehér néhány árnyalatát és jópár, szépséges Sizzix vágókést használva igyekeztem varázsolni - papírból.


Ez itt az elkészült képeslap borítója.  A további képeken pedig részletfotókat láthattok. A képek kattintásra megnyílnak nagyban.



Íme közeli képeken a borító néhány részlete:


    Ez pedig a képeslap belseje, a zsebbel:


      A képeslap borítójának különleges részlete, hogy úgynevezett hamis kalligráfiával írtam fel a jókívánságunkat. Nem tanultam kalligráfiát. Ezt a feliratot egy kalligráf stílusú betűtípussal írt feliratról betűnként másoltam át. A vastagabb részeket pedig, még egyszer áthúztam a fekete tűhegyű filctollal. Ezért nem igazi, hanem hamis kalligráfia.


      Végül, még egy fotó a képeslapról, amin talán jól láthatóak a térben elhelyezett elemek.


      Hogyan készült ez az esküvői képeslap scrapbooktechnikával?

      • Először egy glitterrel borított kartonból vágtam ki az alapot, kb. 5x7 inch (12x18 cm) méretű lett félbehajtva. Úgy készítettem el, hogy eleve a zsebnek való részt nem vágtam le, hanem L-alakban meghagytam a kartont, és befelé hajtottam a zsebet. De, persze ezt külön is fel lehet ragasztani.
      • Ezután 6-féle, különböző árnyalatú és alapanyagú fehér papírból és kartonból kivágtam a szépséges indákat, leveleket, virágokat és a pillangókat. Ehhez fehér texturált felületű scrapbook alapkartont, pauszt, műszaki rajzlapot és fehér scrapbookpapírt használtam.
      • Ugyancsak fehér, scrapbook alapkartonból vágtam ki egy ovális alapot. Egy sima felületűből pedig egy másikat. A kisebbre írtam rá betűnként a jókívánságot, fekete tűhegyű filccel, hamis kalligráfiával.
      • Ezután pedig 3D ragasztópárnát használva feldíszítettem az ovális formák körül a képeslap borítóját. Először a leveleket és indákat helyeztem el, majd a virágot (aminek a közepére egy öntapadós strassz virág került) és a pillangót.
      • Ahhoz, hogy ilyen térbeli hatást érjek el, a virágok szirmait és néhány levelet a két ujjam közé csippentve, kissé megtörtem a papírokat. A lepke pausz fedőszárnyait pedig felhajtottam.

      Remélem, hogy a bejegyzésem hatására te is kedvet kaptál egy hasonló képeslap elkészítéséhez. Ezt a képeslapot végül is, akármilyen színből, bármilyen más alkalomra is elkészítheted: esküvőre, anyák napjára és csak úgy is! Mindössze a feliratot kell megváltoztatni.


      A képeslaphoz az Ellison jóvoltából az alábbi klassz Sizzix eszközöket, vágókéseket használtam.*

      Ezt az alkotásomat a Sizzix.co.uk együttműködő bloggerpartnereként készítettem. Az amerikai cég angliai képviselete időről-időre vágókésekkel lát el, amelyek használatát örömmel mutatom be itt a blogomon. A bejegyzésben úgynevezett partneri linkek találhatók.
      Ha tetszett amit láttál, kérlek támogasd a további munkámat azzal, hogy a bejegyzésben található bármelyik linkre rákattintasz. Ezzel elősegíted, hogy továbbra is bemutathassam ezeket a termékeket. Köszönöm.
      A Sizzix vágógépet a Scrapbook Webáruházban, az általam működtetett webshopban is megvásárolhatod.

      Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
      Barátsággal üdvözöllek:
      Budaházi Brigitta, Gigi

      *Nagyon szépen köszönöm, hogy rákattintasz a fenti linkekre. Nekem ebből bevételem NEM származik, ellenben a Sizzix felé jelzi, hogy elolvastad és megtekintetted ezt a posztot. :)

      Megjegyzések