Szülinapi képeslap két változatban

Kedves Olvasóim!
Ezt a két képeslapot a családban nemrég ünnepelt két kerek évforduló kapcsán készítettem. Mivel ugyanakkor ünnepeltük mindkét személyt, ugyanazt a képeslapot két változatban készítettem el számukra. Ebben a részben ennek a képeslapnak az összeállítási lépéseit osztom meg veled.



*******Please scroll down for English version Thanks. ♥ *******
 

Hogyan készült? 

A képeslapokhoz a Kaisercraft Ubud Dreams 6 1/2" scrapbookpapír készletét használtam fel. Kiegészítő alapanyag volt ezen kívül fehér scrapbook alapkarton, Koh-I-Noor Mona Lisa vízfesték-készlet, tartályos ecset, kétoldalú ragasztó és 3D ragasztó. Továbbá Sizzix vágógép és három szuper vágókés.

https://www.sizzix.co.uk/661749/sizzix-thinlits-die-songbird


  • Első lépésként mindkét képeslap alapját kivágtam fehér scrapbook kartonból. Ehhez félbehajtottam egy-egy 15x30 cm méretű kartondarabot. 
  • Majd pedig választottam egy halványkék és egy pasztellzöld árnyalatú scrapbookpapírt a Kaisercraft Ubud Dreams papírkészletéből. Tudtam, hogy a fehér karton és a scrapbookpapírok közé ugyanazt, a rajzolt mandalamintás scrapbookpapírt fogom tenni, hogy az egy szolid, de mégis kontrasztos keretet képezzen a két világos tónus között.
  • A kék és a zöld papírt 14x14 cm nagyságúra vágtam. A papírok szélét pedig a Koh-I-Noor Mona Lisa vízfesték készlet és a tartályos ecset segítségével szolidan körbefestettem.
  • A barna-fehér, mandalamintás papírt 14,5x14,5 cm nagyságúra vágtam. Ezt a két négyzetet, egymáshoz ragasztottam, majd a két réteg papírt 3D ragasztópárnával rögzítettem az üdvözlőkártyák elejére.


  • Ezt követően a készletben található legnagyobb ovális vágókés segítségével kivágtam fehér scrapbook kartonból  az ovális formát, majd ebből a legkisebb ovális vágókéssel egy kis ablakot vágtam a számoknak. Az ovális formák kivágásához a Sizzix vágógépet és a Sizzix Stitched Ovals vágókés készletet használtam. A kivágott formákat 3D ragasztópárnákkal a képeslapok közepére ragasztottam.
  • Az évfordulókat jelző számok alapjához egy sötét türkiz színű scrapbook papírt választottam és a Sizzix Brush Numbers vágókés segítségével vágtam ki a számokat, majd a kis ablakokba ragasztottam azokat.
  • Végül pedig, először fehér kartonból, majd az egyes részeit külön-külön, színes scrapbookpapírokból, kivágtam az ágon ülő énekesmadár-motívumokat, a Sizzix Songbird vágókés segítségével. Amikor többféle papírból vágok ki ilyen motívumokat akkor - annak érdekében, hogy 3D ragasztókat is tudjak használni és pontosan tudjam illeszteni az egyes elemeket - mindig egy fehér karton alapot használok, ezt vágom ki először, majd erre ragasztom rá a színes papírokból kivágott darabokat. Most is így tettem: a fehér kartonból kivágott alapra ragasztottam rá a barna madárkákat és a zöld és kék virágokat. Az ágacskákat és a virágokat pedig, szintén a Koh-I-Noor Mona Lisa akvarellfestékkel árnyaltam. Végül, a motívumot 3D ragsztópárnákkal rögzítettem a kivágott ovális alap bal alsó részéhez.
Így készült az alábbi képen látható két születésnapi képeslap Sizzix vágókésekkel. Remélem, kedvet kaptál hozzá, hogy egy hasonlót te is elkészíts.



A képeslaphoz az Ellison jóvoltából az alábbi klassz Sizzix eszközöket, vágókéseket használtam.
Ezt az alkotásomat a Sizzix.co.uk együttműködő bloggerpartnereként készítettem. Az amerikai cég angliai képviselete időről-időre vágókésekkel lát el, amelyek használatát örömmel mutatom be itt a blogomon. A bejegyzésben úgynevezett partneri linkek találhatók.
Ha tetszett amit láttál, kérlek támogasd a további munkámat azzal, hogy a bejegyzésben található bármelyik linkre rákattintasz. Ezzel elősegíted, hogy továbbra is bemutathassam ezeket a termékeket. Köszönöm.
A Sizzix vágógépet a Scrapbook Webáruházban, az általam működtetett webshopban is megvásárolhatod.

**********For my English speaking friends****************
Hello there, you are very welcome in my little corner of the Hungarian creative world. I'm so glad that you are here.

I made these birthday cards for my beloved family members. We celebrated a double anniversary, so I had an idea, what if I would make twin cards for them? In this post I will show you how to make these wonderful cards.

I used the following gorgeous Sizzix products for this project:

How to make these wonderful Birthday Cards using Sizzix dies?
  1. First cut a 15x30 cm rectangle from white cardstock and fold it in half.
  2. Then layer two rectangles you cut from scrapbook papers and glue them to each other. The size of the lower layer will be 14,5x14,5 cm, and the upper layer will be 14x14 cm. You can shade the edges of the upper layer using watercolor paint and a brush pen. Adhere these layers to the cover of the card, use 3D foam pads.
  3. Take the Sizzix Stitched Ovals Thinlits Die Set and cut the biggest oval shape from white cardstock. Cut a little "window" from this oval shape: use the smallest oval shape from the set. Attach this motif to the cover, use 3D foam pads.
  4. Cut the numbers from contrasting scrapbook paper, using the Sizzix Brush Numbers Die Set.
  5. Finally diecut the birdie and the flowers motif from pieces of different scrapbook papers with the Sizzx Songbird Thinlist Die Set. You can shade the branches and the flowers using watercolor paint too. Attach the finished embellishment to the front of the card, use 3D foam pads.


**************************************************
Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
Barátsággal üdvözöllek:
Budaházi Brigitta, Gigi

Megjegyzések