Egy minta - két képeslap - Sizzix Easter Party 3.


Kedves Olvasóim!
Egy 7-részes inspiráció-sorozat harmadik bejegyzését olvashatod, amelyben Húsvéti/Tavaszi témájú alkotásokat fogok megosztani veled, a Sizzix Easter Húsvéti Party elnevezésű bejegyzéseim keretében. Ebben a részben két képeslap elkészítését osztom meg veled.


  *******Please scroll down for English version Thanks. ♥ *******

Ebben a két képeslapban az az érdekes, hogy egy kivágott mintán alapszik mindkettő, s mégis egészen máshogy néznek ki. Sőt, mi több az egyik kivágat maradékát  használtam fel a másodikhoz. Olvasd tovább és megtudhatod, hogyan!

Hogyan készült?

A képeslapokhoz fehér színű kártyaalapot, csillámos, öntapadós dekorgumit, fehér alapkartont, színes scrapbookpapírokat, fehér öntapadós félgyöngyöket és fehér organza szalagot használtam fel. Kiegészítő alapanyag volt ezen kívül a 3D ragasztópárna és a kétoldalú ragasztószalag. No, és persze, az elmaradhatatlan Sizzix Big Shot Plus vágógép és egy szépséges vágókés:





    • A fehér képeslap-alap mérete 10,5x17 cm. Ennek díszítéséhez színes scrapbookpapírból levágtam egy 9,5x16 cm-es téglalapot.
    • Ezután a színes panel alsó szélétől 2 cm-re ragasztottam egy organzaszalag-darabot és kétoldalú ragasztószalaggal a félbehajtott kártya borítójára ragasztottam.
    • A következő réteg egy 7,5x13,5 cm-es darab, amit öntapadó csillámos dekorgumiból vágtam ki, és a kártya közepére ragasztottam. Erre pedig egy7x12 cm-es színes scrapbookpapír réget került, amit kétoldalú ragasztóval rögzítettem.
    • Ennek aljára pedig színes zászlócskákat, díszítőcsíkokat vágtam ki színes scrapbookpapírokból, s egy organza szalag masnit is ráragasztottam.
    • Erre került a Butterflies Sizzix vágókéssel kivágott pillangóminta, amit fehér alapkartonból vágtam ki, kétszer. Azért kétszer, mert két lepkét 3D ragasztóval ráragasztottam még egyszer és felhajtottam a szárnyaikat, mintha épp most röppentek volna a képeslapra.


    Figyelem! Itt jön a trükk. Az előző képeslap elkészítése után végignéztem az asztalomon, hogy letakaríthassam és kezdhessek a következőhöz, tiszta asztalon. Ekkor vettem észre a kivágat maradékát, azaz, az előző képeslaphoz kivágott pillangófüzér külsejét, ami a kartonból megmaradt. Ezt használtam fel a következő képeslaphoz.
    • A képeslap-alap mérete 10x15 cm. A borítóra kerülő első réteg egy színes scrapbookpapírból kivágott 9,5x14,5 cm-es téglalap, amit kétoldalú ragasztóval a kártya borítójára ragasztottam.
    • Erre került az imént említett kivágat külseje (ha úgy tetszik, negatívja), amit fehér alapkartonból vágtam, és 9x14 cm-esre szabtam végül.
    • Ezután már csak az előző színes scrapbookpapírból vágtam ki két nagyobb pillangót ugyanezzel a Butterflies Sizzix vágókéssel, s 3D ragasztópárnákkal a megfelelő méretű "pillangólyukakhoz" illesztettem. A szárnyukat kissé felhajtottam.
    • Végül, fehér öntapadós félgyöngyökkel díszítettem a pillangókat, és a kártya jobb felső és bal alsó sarkába került még 2-2 gyöngy, a fókusz kialakítása érdekben.

    Így készültek a fenti képeken látható képeslapok. Remélem, kedvet kaptál hozzá, hogy egy-egy hasonlót te is elkészíts az idén.


    Mi ez a Húsvéti/tavaszi témájú bejegyzés-sorozat?


    Olvasd el az alábbi linkre kattintva a kezdő posztot, és minden kiderül:

    A képeslaphoz az Ellison jóvoltából az alábbi klassz Sizzix eszközöket, vágókéseket használtam.*

    Ezt az alkotásomat a Sizzix.co.uk együttműködő bloggerpartnereként készítettem. Az amerikai cég angliai képviselete időről-időre vágókésekkel lát el, amelyek használatát örömmel mutatom be itt a blogomon. A bejegyzésben úgynevezett partneri linkek találhatók.
    Ha tetszett amit láttál, kérlek támogasd a további munkámat azzal, hogy a bejegyzésben található bármelyik linkre rákattintasz. Ezzel elősegíted, hogy továbbra is bemutathassam ezeket a termékeket. Köszönöm.
    A Sizzix vágógépet a Scrapbook Webáruházban, az általam működtetett webshopban is megvásárolhatod.

    **********For my English speaking friends****************
    Hello there, you are very welcome in my little corner of the Hungarian creative world. I'm so glad that you are here.

    This is the #3 part of my Easter/Spring-themed post-series which I named as Sizzix Easter Party 

    I used the following gorgeous Sizzix dies for this project: 
         How to make these cards using the same Sizzix die?
        1. Make a 10,5x17 cm card base from white cardstock, and make 3 layers which you cut from scrapbookpapers and glittered foam for the main block. Sizes: Layer 1 (scrapbook paper) : 9,5x16 cm | Layer 2 (glittered foam) : 7,5x13,5 cm | Layer 3 (scrapbook paper) : 7x12 cm.
        2. Attach each layers onto the cover, according to the pictures above. 
        3. Cut some flags and decorative paper strips from matching scrapbook papers, and glue them to the bottom part of the main block.
        4. Make a bow from white organza ribbon and glue it to the paper strips.
        5. Cut the butterflies from white cardstock, use Sizzix Big Shot Plus and the Butterflies dies. 
        6. Make another cut and glue the small butterflies to the top of the matching size ones. Lifts its wings.
        How to make the other card, using the negative of the previously cut butterfly motifs?
        1. Make a 10x15 cm card base from white cardstock and make a layer, which you cut from scrapbookpaper. Size: 9,5x14,5 cm. Attach it to the cover with double sided tape.
        2. Take the negative of the previously cut butterfly motifs and crop it to the size 9x14. Attach it to the cover with double sided tape.
        3. Cut two more butterflies from the same scrapbookpaper you used for the first layer, using the same dies. Attach them to the matching part with 3D foam pads. Lift up the wings a bit.
        4. Decorate the card and the butterflies with adhesive white colored half beads.

        About my makes:  I have created these adorable cards, table- and home decorations for the reason that I was the guest crafter in the Family Magazine Show in the Hungarian Television, today. I introduced them how to use Sizzix Big Shot Plus machine, and how to make wonderful elements for your cards. Even the famous tv-host made an Eastern Card live on tv with my little help. :)

        Hope you will enjoy my online Sizzix Easter Party here on my blog named "Ünnepeld az életed" which means in Hungarian Celebrate your life. Just follow the links above and the party starts immediately. :)
        **************************************************
        Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
        Barátsággal üdvözöllek:
        Budaházi Brigitta, Gigi

        Megjegyzések