Húsvéti képeslapok - Sizzix Easter Party 7.


Kedves Olvasóim!
Egy 7-részes inspiráció-sorozat hetedik, befejező bejegyzését olvashatod, amelyben Húsvéti/Tavaszi témájú alkotásokat osztottam meg, a Sizzix Easter Húsvéti Party elnevezésű bejegyzéseim keretében. Ebben a részben két húsvéti képeslap elkészítését osztom meg veled.


*******Please scroll down for English version Thanks. ♥ *******

Hogyan készült?

A képeslapokhoz fehér színű képeslap-alapot, színes scrapbookpapírokat, fehér színű Koh-i-noor tustintát, fehér alapkartont, Kellemes Húsvétot feliratú foam környomdát, türkiz színű bélyegzőtintát, szalagot, Sizzix Big Shot Plus vágógépet és két klasszikus húsvéti vágókést használtam:







  • A tojásos képeslaphoz először egy türkiz színű scrapbookpapírt vágtam le a képeslap-alap méretéhez (10,5x21 cm) képest 0,5-0,5 cm-rel kisebb téglalapot: 10x20,5 cm-es méretben. Ezt először fehér Koh-i-noor tustinta és legyezőecset segítségével enyhén bepöttyöztem, majd az aljára egy sötét türkiz színű szalagot ragasztottam. Végül pedig kétoldalú ragasztószalaggal rögzítettem a kártya elejére.
  • Ezután, a Crate Paper Hello Love papírkészletének Kisses és True Love scrapbookpapírjából kivágtam egy-egy tojást a Sizzix Big Shot Plus vágógép és az Easter Egg vágókés segítségével. Majd az egyiket kétoldalú ragasztóval, a másikat pedig 3D ragasztópárnával a képeslap közepére ragasztottam.
  • Ezután a Kisses scrapbookpapírból kivágtam az Easter Egg vágókés segítségével a masni részeit, és összeállítottam a papírmasnit, majd a jobb oldali tojás aljára ragasztottam.
  • Végül, türkiz színű bélyegzőpárnával a Kellemes Húsvétot feliratú foam körbélyegzővel fehér alapkartonra bélyegeztem és 3D ragasztópárnával a két tojás találkozásához ragasztottam.

  • A kispipis képeslaphoz fehér alapkartonból vágtam le egy 21x17 cm-es téglalapot, majd a rövidebb oldala mentén félbehajtottam. Így kaptam egy 10,5x17 cm-es képeslap-alapot. Erre először két, színben harmonizáló scrapbookpapírból kivágtam egy 5,5x10 és egy 11,5x10 cm-es darabot, melyet egymáshoz rögzítettem és a találkozásuk vonalát elrejtettem egy szalagdarabbal. Ezután ezt a blokkot a képeslap elejére ragasztottam kétoldalú ragasztóval.
  • Ugyanezt megismételtem két másik scrapbookpapírral is. Egyikből 7x5,5 cm a másikból 5x5,5 cm-es darabot vágtam le és egymáshoz illesztettem őket. Ezután először egy fehér majd egy piros mintás scrapbookpapírra ragasztottam őket kétoldalú ragasztóval, úgy, hogy mindig 0,5-0,5 cm-rel nagyobbra vágtam a papírt, amire ráragasztottam. Így mindkét keret körben 2,5 mm-es lett. A három réteget végül 3D ragasztópárnával rögzítettem a képeslap közepére.
  • Ezután Sizzix Big Shot Plus vágógép és a Spring Animals és az Easter Egg vágókés segítségével kivágtam a tojást és a kiscsirkét. A tojást szabad kézzel cikk-cakk vonalban kettévágtam. Ezután a darabokat a képeslap elejére ragasztottam.
  • Fehér alapkartonra rábélyegeztem a Kellemes Húsvétot körbélyegzővel türkiz tintával, körlyukasztóval kivágtam, majd 3D ragasztópárnával a tojás bal alsó részéhez rögzítettem.
  • Végül egy szalagmasnit ragasztottam a tojás aljára.

Így készült a fenti képeken látható Tavaszköszöntő képeslap. Remélem, kedvet kaptál hozzá, hogy egy hasonlót te is elkészíts az idén.


Mi ez a Húsvéti/tavaszi témájú bejegyzés-sorozat?


Olvasd el az alábbi linkre kattintva a kezdő posztot, és minden kiderül:

A képeslaphoz az Ellison jóvoltából az alábbi klassz Sizzix eszközöket, vágókéseket használtam.*

Ezt az alkotásomat a Sizzix.co.uk együttműködő bloggerpartnereként készítettem. Az amerikai cég angliai képviselete időről-időre vágókésekkel lát el, amelyek használatát örömmel mutatom be itt a blogomon. A bejegyzésben úgynevezett partneri linkek találhatók.
Ha tetszett amit láttál, kérlek támogasd a további munkámat azzal, hogy a bejegyzésben található bármelyik linkre rákattintasz. Ezzel elősegíted, hogy továbbra is bemutathassam ezeket a termékeket. Köszönöm.
A Sizzix vágógépet a Scrapbook Webáruházban, az általam működtetett webshopban is megvásárolhatod.



**********For my English speaking friends****************
Hello there, you are very welcome in my little corner of the Hungarian creative world. I'm so glad that you are here.

This is the #6 part of my Easter/Spring-themed post-series which I named as Sizzix Easter Party 

I used the following gorgeous Sizzix dies for this project: 
       How to make this two Easter Card using Sizzix dies? 

      Easter Eggs Card
      1. Use a 10,5x21 cm white card base.
      2. Cut a 10x20,5 cm paper piece from scrapbook paper and make some splashes with white ink. Attach a turquoise ribbon to the lower part of this paper piece, then attach it to the front of the card, using double tape.
      3. Cut the two eggs  Sizzix Big Shot Plus and the Easter Egg die from marble colored scrapbook papers and glue them to the solid block.
      4. Cut the bow, use the Easter Egg die from marbled colored scrapbook paper and make the bow. Use 3D foam and attach it to the card.
      5. Make the sentiment: use turquoise stamping ink and stamp the motive to white cardstock and punch it with a circle punch.
      6. Attach the stamped image to the bottom-right part of the card. Use foam pads. 
      Little Chick in Easter Egg Card
      1. Use a 10,5x17 cm white card base.
      2. Cut a 10x5,5 and a 10x11,5cm paper pieces from two matching scrapbook papers attach them together. Cover the line where the two paper meets with a piece of a matching color ribbon and attach it to the front of the card, using double tape.
      3. Make another block, similar to the one you made in Step 2. Cut a 7x5,5 and a  5x5,5cm paper pieces from two matching scrapbook papers attach them together. Mat this part two times: first with a white and second with a red scrapbook paper.
      4. Cut the Easter egg and the little chicken, using Sizzix Big Shot Plus and the Easter Egg die and the Spring Animals die from scrapbook papers and glue them to the main block.
      5. Make the sentiment: use turquoise stamping ink and stamp the motive to white cardstock and punch it with a circle punch.
      6. Attach the stamped image to the bottom-right part of the egg. Use foam pads. 
      7. Tie a bow from the same ribbon you used in Step 1. and attach the bow to the card.
       About my makes:  I have created these adorable cards, table- and home decorations for the reason that I was the guest crafter in the Family Magazine Show in the Hungarian Television, today. I introduced them how to use Sizzix Big Shot Plus machine, and how to make wonderful elements for your cards. Even the famous tv-host made an Eastern Card live on tv with my little help. :)

      Hope you will enjoy my online Sizzix Easter Party here on my blog named "Ünnepeld az életed" which means in Hungarian Celebrate your life. Just follow the links above and the party starts immediately. :)
      **************************************************
      Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
      Barátsággal üdvözöllek:
      Budaházi Brigitta, Gigi

      Megjegyzések