Nyuszis képeslap - Sizzix Easter Party 5.


Kedves Olvasóim!
Egy 7-részes inspiráció-sorozat ötödik bejegyzését olvashatod, amelyben Húsvéti/Tavaszi témájú alkotásokat fogok megosztani, a Sizzix Easter Húsvéti Party elnevezésű bejegyzéseim keretében. Ebben a részben egy nyuszis képeslap elkészítését osztom meg veled.


*******Please scroll down for English version Thanks. ♥ *******

Hogyan készült?

A képeslaphoz halványzöld színű képeslap-alapot, színes scrapbookpapírokat, fehér alapkartont, kraft kartont, Kellemes Húsvétot feliratú foam környomdát, virágos organzaszalagot, Pear Tart (élénkzöld árnyalatú) Memento bélyegzőtintát Sizzix Big Shot Plus vágógépet és egy szépséges vágókést használtam:



  • Első lépésként kerestem egy, a világoszöld színű képeslap alaphoz egy ahhoz illő zöld mintás scrapbookpapírt. Ezután a képeslap-alap méretéhez (10,5x14,5 cm) képest 0,5-0,5 cm-rel kisebb téglalapot vágtam ki belőle. Így egy 10x14 cm-es téglalapot kaptam, melyet kétoldalú ragasztószalaggal rögzítettem a kártya elejére.
  • Folytatva a rétegzést, kivágtam egy rózsaszínű nyuszis mintás scrapbookpapírból egy 6x9,5 cm-es téglalapot, amit egy fehér alapkartonból kivágott téglalapra (6,5x10 cm-es) ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal. Ezután átkötöttem virágos mintás organza-szalaggal, majd 3D ragasztópárnával az üdvözlőlap elejére ragasztottam.
  • A lap közepére még egy, az előzőhöz  hasonló réteg került. Halványzöld scrapbookpapírból kivágtam egy 4x6,5 cm méretű téglalapot. Ezt ráragasztottam egy fehér alapkartonból kivágott 4,5x7 cm-es, másik téglalapra kétoldalú ragasztóval, és ezt is 3D ragasztópárnával rögzítettem a kártya közepére.
  • Ezzel elkészült az alap, jöhettek a minták, a nyuszik.


  • Kraft kartonból kivágtam a két nyuszit Sizzix Big Shot Plus vágógép és a Spring Time vágókés segítségével és a kártya közepére ragasztottam.
  • Fehér alapkartonra Pear Tart Memento bélyegzőpárnával rábélyegeztem a Kellemes Húsvétot feliratot foam körbélyegzővel és körlyukasztóval kivágtam. 3D ragasztópárnával a keret jobb alsó részéhez rögzítettem.
  • Beszíneztem a fehér alapkartont az előző lépésben használt élénkzöld bélyegzőpárnával és azon a részen vágtam ki a kis kerítést (ami a vágókés-készleten eredetileg egy kerékpár kosara), és a keret bal oldalára ragasztottam.
  • Végül egy organzaszalag masnit kötöttem és a kártya közepére ragasztottam.

Így készült a fenti képeken látható Nyuszis képeslap. Remélem, kedvet kaptál hozzá, hogy egy hasonlót te is elkészíts az idén.


Mi ez a Húsvéti/tavaszi témájú bejegyzés-sorozat?


Olvasd el az alábbi linkre kattintva a kezdő posztot, és minden kiderül:

A képeslaphoz az Ellison jóvoltából az alábbi klassz Sizzix eszközöket, vágókéseket használtam.*

Ezt az alkotásomat a Sizzix.co.uk együttműködő bloggerpartnereként készítettem. Az amerikai cég angliai képviselete időről-időre vágókésekkel lát el, amelyek használatát örömmel mutatom be itt a blogomon. A bejegyzésben úgynevezett partneri linkek találhatók.
Ha tetszett amit láttál, kérlek támogasd a további munkámat azzal, hogy a bejegyzésben található bármelyik linkre rákattintasz. Ezzel elősegíted, hogy továbbra is bemutathassam ezeket a termékeket. Köszönöm.
A Sizzix vágógépet a Scrapbook Webáruházban, az általam működtetett webshopban is megvásárolhatod.



**********For my English speaking friends****************
Hello there, you are very welcome in my little corner of the Hungarian creative world. I'm so glad that you are here.

This is the #5 part of my Easter/Spring-themed post-series which I named as Sizzix Easter Party 

I used the following gorgeous Sizzix dies for this project: 
       How to make this cute Easter Rabbit Card using a Sizzix die?
      1. Use a 10,5x14,5 cm light green card base.
      2. Cut a 10x14 cm paper piece from green patterned scrapbook paper and attach it to the front of the card, using double tape.
      3. Cut a 6x9,5 cm paper piece from rose patterned scrapbook paper and attach it to a 6,5x10 cm white paper piece which you previously cut from white cardstock. Using foam pads, attach these two layers to the center of the card.
      4. Cut a 4x6,5 cm paper piece from green patterned scrapbook paper and attach it to a 4,5x7 cm white paper piece which you previously cut from white cardstock. Use foam pads again and attach these two layers to the center of the card too. 
      5. Cut the rabbits using Sizzix Big Shot Plus and the Spring Time die from craft paper and glue them to the center part.
      6. Make the sentiment: use light green stamping ink and stamp the motive to white cardstock and punch it with a circle punch.
      7. Attach the stamped image to the bottom-right corner of the center part. Use foam pads.
      8. Color a small part of white cardstock with the stamping ink you used in Step 6, and cut the little fence (which is actually the basket of the bycicle) using the Spring Time die. Glue it to the left part of the center part.
      9. Knot a little bow from organza ribbon and attach it to the card.
      About my makes:  I have created these adorable cards, table- and home decorations for the reason that I was the guest crafter in the Family Magazine Show in the Hungarian Television, today. I introduced them how to use Sizzix Big Shot Plus machine, and how to make wonderful elements for your cards. Even the famous tv-host made an Eastern Card live on tv with my little help. :)

      Hope you will enjoy my online Sizzix Easter Party here on my blog named "Ünnepeld az életed" which means in Hungarian Celebrate your life. Just follow the links above and the party starts immediately. :)
      **************************************************
      Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
      Barátsággal üdvözöllek:
      Budaházi Brigitta, Gigi

      Megjegyzések