Tavaszköszöntő képeslap - Sizzix Easter Party 6.


Kedves Olvasóim!
Egy 7-részes inspiráció-sorozat hatodik bejegyzését olvashatod, amelyben Húsvéti/Tavaszi témájú alkotásokat fogok megosztani, a Sizzix Easter Húsvéti Party elnevezésű bejegyzéseim keretében. Ebben a részben egy tavaszköszöntő képeslap elkészítését osztom meg veled.


*******Please scroll down for English version Thanks. ♥ *******

Hogyan készült?

A képeslaphoz világoskék színű képeslap-alapot, színes scrapbookpapírokat, fehér alapkartont, Szép napot feliratú foam környomdát, Pear Tart (élénkzöld árnyalatú) és Summer Sky (halványkék árnyalatú) Memento bélyegzőtintát Sizzix Big Shot Plus vágógépet és egy szépséges vágókést használtam:



  • Első lépésként kerestem egy olyan, tavaszi színekben pompázó scrapbookpapírt, ami háttérként szolgálhatott ehhez a képeslaphoz. Pont találtam is egy olyat, ami ideális választásnak bizonyult. Felül kék, alul pedig sárga, mintha csak avarellfestés lenne. Ebből a képeslap-alap méretéhez (10,5x14,5 cm) képest 0,5-0,5 cm-rel kisebb téglalapot vágtam ki. Így egy 10x14 cm-es téglalapot kaptam, melyet kétoldalú ragasztószalaggal rögzítettem a kártya elejére.
  • Ezután, fehér alapkartonból kivágtam egy 7x8,5 cm-es téglalapot és fekete tűfilccel keretet rajzoltam vonalzó mellett a kártya szélétől 2 mm-re. Ezután 3D ragasztópárnával a fekvő tájolású kártya bal oldalára ragasztottam.
  • Kerestem egy virágos mintájú scrapbookpapírt, amiből először virágokat vágtam, majd pedig egy kb. 1,5 cm-es csíkot. A virágot a kártya jobb oldalára, a csíkot pedig a kiemelt fehér téglalap bal oldala alá ragasztottam.


  • Tavaszi színű scrapbookpapírokból kivágtam Sizzix Big Shot Plus vágógép és a Spring Time vágókés segítségével a kerékpárt, a kosarat, a virágokat és a félköríves díszítőcsíkot és a fehér téglalapra rendezve, folyékony ragasztóval ráragasztottam.
  • Fehér alapkartonra rábélyegeztem a Szép napot feliratot foam körbélyegzővel, melynek színét a Pear Tart Memento bélyegzőpárna és a Summer Sky Memento bélyegzőpárna színéből alakítottam ki és körlyukasztóval kivágtam. 3D ragasztópárnával a keret jobb alsó részéhez rögzítettem.
  • Végül egy fekete mintás scrapbookpapírból kivágtam Sizzix Big Shot Plus vágógép és a Spring Time vágókés segítségével a helló feliratot és 3D ragsztópárnával a képeslapra ragasztottam, összekötve a bal oldali kompozíciót az üdvözlettel.
    [Nyelvtani kiegészítés: Igen, jól látod, a helló szót hosszú ó-val írtam. Mert magyarul így kell helyesen leírni. Tőlem mást nem fogsz látni sem kalligráfiában, sem scrapbookoldalon, sem más helyen, ha magyar szövegkörnyezetben használom.]

Így készült a fenti képeken látható Tavaszköszöntő képeslap. Remélem, kedvet kaptál hozzá, hogy egy hasonlót te is elkészíts az idén.


Mi ez a Húsvéti/tavaszi témájú bejegyzés-sorozat?


Olvasd el az alábbi linkre kattintva a kezdő posztot, és minden kiderül:

A képeslaphoz az Ellison jóvoltából az alábbi klassz Sizzix eszközöket, vágókéseket használtam.*

Ezt az alkotásomat a Sizzix.co.uk együttműködő bloggerpartnereként készítettem. Az amerikai cég angliai képviselete időről-időre vágókésekkel lát el, amelyek használatát örömmel mutatom be itt a blogomon. A bejegyzésben úgynevezett partneri linkek találhatók.
Ha tetszett amit láttál, kérlek támogasd a további munkámat azzal, hogy a bejegyzésben található bármelyik linkre rákattintasz. Ezzel elősegíted, hogy továbbra is bemutathassam ezeket a termékeket. Köszönöm.
A Sizzix vágógépet a Scrapbook Webáruházban, az általam működtetett webshopban is megvásárolhatod.



**********For my English speaking friends****************
Hello there, you are very welcome in my little corner of the Hungarian creative world. I'm so glad that you are here.

This is the #6 part of my Easter/Spring-themed post-series which I named as Sizzix Easter Party 

I used the following gorgeous Sizzix dies for this project: 
       How to make this wonderful Spring Card using a Sizzix die?
      1. Use a 10,5x14,5 cm light blue card base.
      2. Cut a 10x14 cm paper piece from spring colored patterned scrapbook paper and attach it to the front of the card, using double tape.
      3. Cut a 7x8,5 cm paper piece from white cardstock and trace it with black pen 2 mm from the edges and make an inner frame. Using foam pads, attach this layer to the left part of the landscape card.
      4. Cut some flowers and an approx. 1,5 cm wide strip from flower patterned scrapbook paper, and attach these to the card with glue. Place the flowers to the right and the strip to the left of the white cardstock block.
      5. Cut the bycicle, the basket, the flowers and the scalopped edge using Sizzix Big Shot Plus and the Spring Time die from spring colored scrapbook paper and glue them to the white block.
      6. Make the sentiment: use light green or light blue stamping ink and stamp the motive to white cardstock and punch it with a circle punch.
      7. Attach the stamped image to the bottom-right corner of the card. Use foam pads.
      8. Cut the hello word using the Spring Time die. Glue it to the right of the center part.
      About my makes:  I have created these adorable cards, table- and home decorations for the reason that I was the guest crafter in the Family Magazine Show in the Hungarian Television, today. I introduced them how to use Sizzix Big Shot Plus machine, and how to make wonderful elements for your cards. Even the famous tv-host made an Eastern Card live on tv with my little help. :)

      Hope you will enjoy my online Sizzix Easter Party here on my blog named "Ünnepeld az életed" which means in Hungarian Celebrate your life. Just follow the links above and the party starts immediately. :)
      **************************************************
      Köszönöm, hogy ma is itt jártál!
      Barátsággal üdvözöllek:
      Budaházi Brigitta, Gigi

      Megjegyzések